Met trots kan ik meedelen dat Immune Booster van Herbalife Nutrition door de Nederlandse consument benoemd is tot;
Gekozen Product van het Jaar 2021 in de categorie ‘voedingssupplementen: weerstand’.
Immune Booster van Herbalife Nutrition is een voedingssupplement in poedervorm met de smaak van wilde bessen.
Het product bevat EpiCor®, een wetenschappelijk bewezen ingrediënt op basis van gist, dat het immuunsysteem kan helpen door het microbioom ( onze beschermers tegen ziekteverwekkers ) in het spijsverteringsstelsel te ondersteunen.
Het bevat ook belangrijke vitaminen en mineralen die bijdragen aan de normale werking van het immuunsysteem, zoals vitamine C en D, selenium en zink.
Immune Booster is slimme voeding voor je immuunsysteem.
Geniet dagelijks van Immune Booster door één zakje (3,7 g) toe te voegen aan 150 ml water en dit te roeren totdat het opgelost is.
Consumeer één glas per dag tijdens de maaltijd.
Gebruik dit product binnen een uitgebalanceerd en gevarieerd dieet, als onderdeel van een gezonde, actieve levensstijl.
Immune Booster zit in zakjes en is dan ook makkelijk om bij je te hebben als je onderweg bent!
Gekozen Product van het Jaar is één van de grootste consumentenonderzoeken van Nederland.
Het onafhankelijk onderzoek wordt jaarlijks uitgevoerd door The Nielsen Company, onder een panel van minimaal 10.000 consumenten die affiniteit hebben met de productcategorie en door middel van testen bij meer dan 120 gezinnen thuis, door het bedrijf Treetz.
Immune Booster werd samen met nog vele andere producten beoordeeld op 4 criteria:
- Aantrekkelijkheid
- Innovatie
- Aankoopintentie
- Tevredenheid
Er is slechts één winnaar per categorie; degene waarop het meest is gestemd en die de beste beoordeling kreeg op consumentenniveau.
Op basis van deze criteria werd Immune Booster verkozen tot winnaar!
Elise de Jong, Sr. Country Manager Herbalife Nutrition Nederland: “Met de lancering van Immune Booster in de zomer van 2020, wisten we dat we een innovatief en aantrekkelijk product op de markt hadden gebracht. We wilden ons sterke netwerk van meer dan achttienduizend onafhankelijke distributeurs helpen om dit fantastische product aan Nederland te laten zien. Hoe kan dit beter dan deel te nemen aan een onafhankelijk consumentenonderzoek? Nu worden we in onze overtuiging ondersteund door een panel consumenten.”